четвер, 3 листопада 2016 р.

Ідея створення блогу.

Доброго дня.


Я - Колеснікова Олена Володимирівна, вчитель - дефектолог Комбінованого Комунального Дошкільного Навчального Закладу "Попелюшка" м. Першотравенськ Дніпропетровської області. Мені спало на думку створити власну сторінку у глобальній мережі, щоб мої колеги, батьки моїх вихованців  та усі бажаючі могли поповнити і поглибити свої знання з основ дефектології, спеціальної психології, нетрадиційних та інноваційних технологій корекції психічного та емоційного розвитку дитини з особливими освітніми потребами, основ ейдетики, БАТ масажу. Для консультування батьків та колег стандартних 60  хвилин занадто мало, ця дивовжна наука потребує більшого! Я хочу, щоб мої колеги, батьки моїх вихованців  цікавились дефектологією  не тільки в межах дитячого закладу та робочого часу, але і за межами  стін. Я хочу передати досвід бачити світ очима дитини з особливими освітніми потребами.


Немає коментарів:

Дописати коментар